Jaah men va roligt!

Goddag!

Vaknade klockan 07.50 imorse av att jag drömde en mardröm :( usch va läskigt det va. Ajaa, jag gick upp och då stod mamma inne på toan så jag berättade om min dröm o lite så sen så gick jag in o la mig igen. Kände mig sugen på en kopp varm oboy o kolla på barnkanalen men det blev ingen oboy för vi hade ingen mjölk hemma :/ Men jag låg och kollade lite på barnkanalen och sen somnade jag igen.

Vaknade klockan 12 o gick upp. Såg att dörren till vardagsrummet va igendragen så jag tänkte att mamma kanske sjöng karaoke, men då hörde jag hur min lilla mammi ropade. Hon hade tagit fram kräftor och satt och mumsade i sig, så jag hämtade en tallrik och åt några små röda skaldjur jag med. Sen så gick jag o började fixa lite med mina kläder inne på rummet och typ fixade mig lite o så. Juste jag fixade till mina ögonbryn så nu ser dom lite bättre ut också ;)

Efter jag sminkat mig o klätt på mig och allt det där så gick mamma o jag till apoteket o köpte body lotion till oss. Sen gick vi till ICA o köpte fika och mellanmål. Mums! Och nu sitter jag här i vardagsrummet och kollar lite på tv, mammi ligger bredvid mig o kollar lite på tv hon med.

Juste imorgon ska mamma och jag åka till marieberg. Hon skulle köpa nån klänning, så jag ska övningsköra ^^ Får se hur det går.

PussPuss

/Fiia


Visst blev ögonbryna fina? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0