Katrineholm!

Goodmorning!

Vaknade 07.10 idag o va skit arg för att jag vaknade tidigt idag IGEN! Men men jag somnade om och vaknade vid 8 och då kollade jag lite på The voice och sen somnade jag igen. 09.12 vaknade jag igen o hämtade en halstablett för jag hade/har verkligen jätte ont i halsen :( Men somnade om igen och sen vaknade jag igen av att mammi kom in o sa att dom skulle åka och då va klockan 10.12 ^^ Ahh då kände jag att det inte va nån idé att försöka somna om. Så jag gick upp och kollade mi i spegeln och höll på att dö! Nu är båda mina ögon helt rödsprängda :O Liksom vad har hänt? mitt vänstra öga har vart rött i två dagar och nu är båda röda!

Aja klockan 13.25 åker bussen in till stan och då ska Lina och jag umgås lite och kolla in nya H&M och lite sånt, ur&penn har kommit dit också hihi! Fast jag använder ju inte smycken så det hjälpte ju ine mig så mycket. Men aah vi får se vad man hittar, är ju bara en fattig student. Neeh ska se om jag får tag i Lina och fråga om vi kanske kan försöka ta oss in lite tidigare.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0