Klassfest!

Heeejsan!

Idag jobbade jag 8-12, det va fett skönt och jag gillar praktiken, men ser inte fram emot nästa vecka, bara ledig onsdag och torsdag :/ Jaja men efter praktiken gick jag till skolan och sen så gick jag med kjell när han åt :) sen så gick vi bara runt i lite affärer :D Sen hör jag att nån tönt skriker "en sån vill jag ha" typ tusen gånger, men ja tänkte att det kanske va nån cp så jag ville inte kolla, men sen så vände jag mig om och såg att det va emelie som stod och skrek xD hahaha va sjuk hon är, och bredvid henne stod lilla simone o va söt. Haha sen så gick jag med kjell o väntade med honom på hans buss sen så gick jag tillbaka till simone o emelie :D

Senare så skulle simone till vingåker så jag fick skjuts enda fram te grinden typ ;) skönt att slippa åka buss, bläää. Och aah nu har jag ätit, duschat, klätt på mig och sminkat mig och snart kommer älskade simone till mig :D Klassfest ikväll och jag kommer inte ens ihåg va stället hette men som tur är så ska simone va chafför ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0