Kul dag faktiskt :)

Heejsan!

Vaknade av en 15 årig skrikande brud va helt hysterisk imorse :/ när man äntligen ska få ha sovmorgon! Något irriterande att man inte kan ta och respektera andra!! Jaja! Men sen så åkte pappa o jag o fixade tårta  o sen så åkte vi hem till oss igen för jag skulle övningsköra hem så vi kunde vänta ett tag.

Vid halv 12 åkte pappa och jag in till stan. Men det blev lite mycke att bära med liksom 2 tårtor och en handväska och en påse med grejer i. Men som tur va så kom matilda och hjäpte mig lite, sen så kom stina och hjälpte mig att bära enda upp till avdelningen :D tackar.

När jag kom upp till avdelningen så blev tårtorna på bordet väldigt intressanta kan jag ju säga :) Så vi åt tårta o det va massa gott :D Ahh det va rätt lugnt idag på praktiken faktiskt. Det är kul när Daniel jobbar för då kan man jävlas lite xD haha vi höll på o hittade på massa bus idag. Mohaha men han vet inte vad som väntar i hans fack. Kan säga att han fick igen för att han kastade godis i min köttfärssås. Får se om han hittar den lilla överraskningen i hans fack imorgon xD

Nu sitter jag i alla fall i sängen o kolllar på IDOL. Fast har missat typ hälften :( Men men. Blir upp tidigt imorgon för att jag börjar klockan 8.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0