När får jag vara ledig?!

Goddagens!

Jaah jag är ju inte pigg kan man ju lugnt säga :/ Klockan ringde 07.30 och det va bara att fara upp. Jag brukar alltid sätta på tv:n när jag vaknar för att liksom vakna till lite men helt plötsligt fick jag för mig att jag hade försovit mig :O Och när jag kollar på klockan så står det 07.31 xD asså då är man ju knäpp. Men aah gick upp o kände att halsen blivit sämre. Usch!!

När jag väl kom till busshållsplatsen så kom bussen 10 minuter försent typ. IRRITERANDE!! Men aah. Sen va det bara att gå till karsudden fast man va ledig, va ju inte sådär jätte populärt kan ja ju säga. Men den va rätt okej på den där genomgången men det värsta va att jag redan hört allt det där en gång innan :/ Men sen fick jah åka med Matilda ner på stan som tur va för annars skulle jag få gå och det orkade jag verkligen inte idag.

När jag satt i Matildas bil så såg jag att det va hål i mina byxor :( asså snälla nu måste nån åka med mig och handla kläder för nu blir jag snart tokig! Men men. När Matilda släppte av mig så gick jag till S-E och skulle beställa körlektioner och göra prov. När jag kom in dit så satt Martin där (Linas pojke) Han skulle köra körletion men va osäker på om det verkligen va idag xD haha men som tur va så skulle han ha körlektion. Men imorgon klockan 07.30 ska jag köra en körlektion och sen ska jag ha en körlektion till efter den första. Så det blir en lång körlektion imorgonbitti :(

Neeh vet inte va jag ska skriva mera.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0