Oj nu va det ett tag sen!

Heeej!

Oj asså nu va det lite för längesen jag skrev men har inte hunnit.

Idag gick jag upp klockan 05.10 och det va nästan lite sent så ska nog ställa klockan på 05.00 istället. Åkte buss från vingåker 05.53 och hoppade av i baggetorp och åkte med emelies mamma och emelie in till stan. Sen va det bara att sätta igång att jobba. Asså jobbade 7-20 idag men det va inte så jobbigt, inte när man har en sån bra handelade eller ah personal överhuvudtaget, aah och det är ett bra ställe :) Från 17-19 så gick jag och Magnus (min handledare) igenom olika praktiska saker som behövs kunnas när man ska bli uska. Sen kom sjuksköterstan Kalle och va med och visade lite saker :D Har faktiskt en väldigt bra praktik men världens sugigaste tider :(

Men aah nu ska jag lägga mig och försöka varva ner för ska ju upp 5 imorgon med. Nej ska försöka bli bättre på att uppdatera.

PussPuss

/Fiia


Haha emelie och jag hade en väldigt skrattig lunch ;)


Raaast ;)


Visst är vi snygga? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0