Pappa och jag dag :)

Heeejsan!

Idag klockan halv 7 ringde mitt alarm :/ Usch ja va verkligen inte pigg på att gå upp på min lediga dag. Jag fixade mig sen så åt jag frulle. Vid halv 8 så åkte fia och jag och hämtade ett par stövlar hemma hos mamma för jag ville inte gå runt med typ gympaskor, leggins o tunika xD Sen så drog vi in till stan :) Och jag fick övningsköra. Sen när vi va framme så gick jag in och satte mig inne på S-E och väntade på att klockan skulle bli kvart över 8. Och efter en kvart så blev den det. Körningen gick faktiskt bra, jag gillar Anna (hon som kör med).

När vi kom tillbaka så satta jag mig på en stol o väntade på att pappa skulle komma så att vi skulle dra till Örebro. Satt där o väntade typ en halvtimma sen så kom han :) Och jag fick köra till örebro, och det gick faktiskt jätte bra :) Vi stannade i sköllersta (stavning) och köpte korv och aah lite allt möjligt. Sen va vi inne på biltema o jag höll på att kräkas av tråkhet :) Men det va faktiskt lite mysigt att va med bara pappa, det händer nästan aldrig, och inte med mamma heller nu för tiden. Men men det blir väl så när man börjar bli stor :/

Nu hör jag att mina syskon är på ingång xD HAHA lär ju inte bli en lugn stund nu.

PussPuss

/Fiia


Lovisa och Linnea <3

Kommentarer
Postat av: mariia!!

haha!! nehe! är det tråkigt på biltema?? ;) Duktig du är som kör så mycket! snart har du kortet!!

2009-10-07 @ 17:14:40
Postat av: Sofia

Haha asså shiit jag höll på att somna inne på Biltema. Hihi jaa nu går det faktiskt jätte bra, bara teorin kvar att plugga på ^^

2009-10-07 @ 18:08:29
Postat av: El Toro

Vad mysigt!

Kanske inte att gå på Biltema men ;)

2009-10-07 @ 22:41:41
Postat av: Mamman

Det går allt att få en stund med mamman också, men det kräver att du också har tid till det ;-). Du är duktig Fia, häng i bara! Love U!

2009-10-08 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0