Photoscape :)

Heeejsan!

Nu står jag i köket med mamma o pratar lite :) Vi har mixmegapol i bakrunden för att rixfm funkade inte. DUMMA! Men aah mamma och jag va hos pappi och hämtade bilen tills imorgon :) Kul kul. Ikväll blir det falukorv i ugn, så mamma står och stånkar mat och jag står och bloggar ^^. Ska snart sms:a Amanda o säga att jag är redo för att gå. Det va verkligen Läääääängesen jag va med amanda så det ska bli skoj.

Ahh juste jag laddade ner ett fotoredigeringsprogram som jag suttit och pillat lite med :) det va faktiskt kul och ENKELT :D Neeh nu ska jag kila vidare.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer
Postat av: Jossan

skicka länk där man kan ladda ner det? :)

2009-10-26 @ 21:00:58
Postat av: sofia

http://photoscape.se.malavida.com/d3788-ladda-ner-windows Där är länken :)

2009-10-26 @ 22:40:10
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: Jossan

Det är gratis va?:)

2009-10-27 @ 09:27:21
Postat av: sofia

Yes det är helt gratis ;)

2009-10-27 @ 15:48:11
Postat av: Jossan

Det var en jätte bra photoshop tycker jag!

men på dina bilder här uppe, 2:an och den sista.

vart hittar du dom effekterna? :)

2009-10-28 @ 13:51:01
Postat av: sofia

Hmm jag vet inte riktigt vilka effekter du menar :) Att det blänker eller vilket menar du? Att få det där bilnket går du in på hmm filter heter det va? sen så tar du linsblänk :) Sen på vänster sida kan du ju ändra färg till sepia och svartvitt om du undrar över det :) Om det är något med du undrar så fråga på :D

2009-10-28 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0