sjukt jäkla pinsamt!

Godkväll alla snygga!

Idag jobbade jag 8-15 :) fast egentligen skulle jag jobbat till 17 men Magnus (min handledare) flexade. Men har haft en väldigt intressant praktikdag idag xD haha lite kul när man får reda på att en viss personal har varit/är lite förtjust i min storasyter och att dom dansat och "kramats" lite ^^ Haha lilla Daniel hade ett leende på läpparna hela dagen idag för att han tänkte på Maria så mycket :) hih det va så gulligt, han är en bra grabb! Tycker Maria kan satsa på honom för dom skulle passa skita bra. Han sa att han inte tyckte jag och min syster va lika men vi va nästan lika charmiga. Det ni, det är inte varje dag man får höra att man är charmig. HAHA!

Aja men vid typ 10 över 3 så gick jag från karsudden och jag hade ett tåg jag skulle med 15.39 och det är en bra bit att gå från udden till station :/ Precis när jag kommer till stationen så kommer tåget, så jag fick toookspringa för att hinna med det. Jag knuffade undan folk o sa FLYTTA JAG SKA MED TÅGET! haha usch va dryg jag va då men asså annars skulle jag få vänta på ett tåg till klockan 18. INTE KUL! Samtidigt som jag sprang under tunneln till tåget så pratade jag med mamma i mobilen. Hon sa att jag skulle betala på tåget. Så när konduktörn kom så frågade jag om det gick att betala. Hon sa visst och tog upp en apparat och började knappa, sen sa hon det blir 95 kr. Jag bara okeej lite nervöst, liksom 95 kr!! men men jag tog upp kortet och då säger hon att det inte går att betala med mitt kort, Man måste tydligen ha nåt annat kort :/ VAFAAAN!! Så hon sa att jag skulle betala kontant, visst öppnar plånboken o ser en 20 lapp :O jag sa att jag bara hade en 20:a. Hon bara det är inte bra, hur gör vi då då? jag bara Jaahdu (nervöst) då sa hon att hon skulle skicka en faktura som skulle gå på 150 kr. SHIIT! men aah sen så frågade hon efter legitimation, hon kollade på det o sen kollade hon på mig o sa Nu vet du hur du ska göra nästa gång, GÖR INTE OM DET!!! sen gick hon. Snacka pinsamt!!

När jag kom hem kände jag att jag va på dåligt humör. Berodde nog på att jag bara ätit en pan pizza. Mamma sa att det fanns mat i kylen. Nåt kött och potatisgratäng, Mums! Så jag åt för fulla hökar. Sen har jag bara suttit och tagit det lugnt med den lilla familjen (är hos mamma denna vecka). Sen för en stund sen så gick jag o hämtade saker hos pappi o mamma o challe gick o beställde mat. och jag fick sånt där bröd man får till sallladen :) Älskart! Så nu mumsar jag bröd och kollar family Guy.

Imorgon börjar praktiken 07.00 så pappa hämtar mig ca halv 7 här utanför mammi imorgon. Sista dagen på praktiken. Känns lite trisst faktiskt. Fast tror jag ska söka sommarjobb där faktiskt, men då vill jag va på D:3 :) älskar den avdelningen, både personal och patienter :D

PussPuss

/Fiia


Hihih min syster som får Daniel att le en hel dag ;) Saknar dig syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0