Trevligt men klantig xD

Heeej :)

Det va jätte trevligt att fika med Kim :) Fast ibland hade vi inget att prata om, PINSAMT! Men det va trevligt i alla fall. Haha när vi skulle gå ut därifrån så skulle jag räta till väskan och råkar slå ner ett ljus (icke tänt). Eller det va bara stiarinljuset (stavning) som ramlade i golvet, själva ljushållaren välte bara. Puuh! Precis bredvid så stod en skål full med massa cider, tänk om jag skulle ha haft ner det xD Crasch. Men då skulle jag bara ta ett sugrör och slurpa i mig det som hamnade på golvet xD. Neeh men efter det så gick vi hem till mamma och hämtade ett varsit paraply för det började regna en gnutta. Sen följde med Kim för han skulle till sin syster som bodde vid kyrkan och jag skulle hem till pappa och hämta saker :D Trevligt.

Hos pappa va det lika livat som vanligt och pappa råkade slå i benet och började bläda så jag fick plåstra om hans ben lite :) Det va faktiskt skönt att få en promenad lite, fast det blåste som tusan. Usch jag gillar inte höst. Det kan va fint med alla löv men det är för kallt :(

Imorgon mellan 16-19 så ska jag ta sprutan mot infulensan om jag kan det för jag är ju allergiker :/ Sen ska jag va med rasmus nån gång imorgon också men vi får se hur det blir med alla tider och sånt :)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0