Trevliigt :)

Godkväll!

Sitter och fixar lite med bilder och lyssnar på NRJ, massa partymusik ;) Ahh imorse åkte mamma, jag och challe till marieberg o kollade lite. Jag fick övningsköra o det gick skita bra! Mamma ska på nån fin grej så hon skulle hitta nån klänning tills dess, men det gick väl halvbra asså :/ men hon hittade massa andra fina saker :D Och jag hittade också lite saker som ja ville ha men kunde inte köpa för jag hade inte råd :( men köpte i alla fall en jätte fin klänning som jag ska ha på mig på sandra, jossie och luddes fest :) Den är från gina och den är svart med en stor paljettrosett över bröstet :) enärmad. Skitasnygg, men den skulle va snyggare om man va några kilon mindre :S men nu är jag inte några kilon mindre.

Snart ska jag hem till amanda och färga hennes hår, hahaha jag suger på det men hon sa att hon litade på mig så hon får skyllla sig själv om det blir fel ^^ neeh men hur svårt kan det va? Nee men ska bli mysigt att bara umgås och prata.

Imorgon har jag, lina och ludde en liten plan på att kanske gå ut :) Lite kul, har aldrig varit ute en onsdag så vi får se hur det är.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0