Vad ska man skriva?

Heejsan!

Asså just nu känns mitt liv väldans trisst. Det händer inget just nu, typ som allt står still fast rullar på som det alltid gör xD ajaa. Men idag så vaknade jag kvart över sex och gick upp och fixade mig. Sen vid 07.11 så gick bussen in till stan för jag skulle ju på riskettan o lyssna på massa babbel :) Petra skulle också på riskettan så vi sällskapade på bussen. Mys! Sen så satt vi där i 3,5 timma och lyssnade på droger, akolhol och trötthet m.m.

vi slutade vid halv tovl och då gick jag till simone :) Lina och emelie kom en stund senare. Men vi satte igång och börja fixa med studentkryssningen :D Lina va nog den som lät mest taggad. Men den 17 april så drar vi iväg :) DÅ kommmer man nog va riktigt taggad. Men vid kvart över två så drog jag till bussen, men lina o emelie stannade kvar för dom skulle köpa hårfärg o grejer. Men ja va verkligen hungrig så jag va tvungen att dra hem :P Men sen vid bussen så träffade jag arvid och kim så vi stod o snackade lite. Sen kom bussen och den va proppad med folk så kim frågade om ja ville sitta bredvid honom så han slapp sitta bredvid en mupp xD Fast då va det väl lite konstigt att han frågade mig då xD Neeh men på bussen så sa vi att vi skulle gå och ta en fika :) lite trevligt faktiskt.

Men nu fick jag sms av honom så jag måste dra och ta ut pengar :)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0