3 Timmar ;)

Heejsaan ;)

Haha nu är jag äntligen hemma :D Pappa och jag åkte ju ut och övningskörde klockan 6. Vi åkte till stan och träna lite på start i backe och sånt. Sen så åkte vi runt lite sen åkte vi o handla på coop och willys, sen så åkte vi och hämta johanna och amanda i österåker. 3 timmar åkte pappa och jag runt i den röda golfen :) Guud jag va så himla hungrig i bilen det va helt sjukt, men nu har jag äntligen fått i mig lite yogurt och musli.
`
Neeh nu har jag inget kul att berätta mer, eller jo på willys så hittade jag en rosa skurhink och en rosa mopp till som jag verkligen vill ha :) åhhh va fint det skulle va i mitt hem sen när jag skaffat mig en egen liten lya. Ihhh längtaaar. <3

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0