Ärenden med mammi <3

Heejsaaaaaaaaan!

Jaah nu sitter jag med knäna i golvet och överkroppen liggande i sängen på nåt konstigt men skönt sätt ^^ Mamma kom in i mitt rum och frågade om jag ville följa med henne på lite ärenden nere på vingåker, jag hade ju inget för mig så jag hänkade. Hon köpte hårfärg så ikväll eller imorgon så blir det att färga hennes hår :) Tror det blir nån brun-röd färg, det va typ jag som valde eller ah hon valde ju också men ni fattar.

Hahah mamma har hittat sin MP3 så hon sitter och sjunger eller skriker kanske man ska säga för jag hör till och med vad hon lyssnar på fast hon sitter i hallen och jaag inne på mitt rum xD hon lär ju ha tinitus inom kort. Jaah ikväll händer väl ingen speciellt, ingen idol ikväll :( Nu skulle jag vilja ha SIMS 3 och sitta och nörda med men nu har inte jag det så jag får väl sitta här och ha tråkigt.

PussPuss

/Fiia

Haha bilden är från i 2:an ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0