Bläää marabou

Heejsan!

Nu är jag hemma igen, eller har vart det ett tag ^^ Jag somnade typ så fort vi gick ut och la oss igår, jag va verkligen sjuuuukt trött vill jag lova. Imorsee vaknade jag halv 8 och kunde inte somna om. Hade världens ryggvärk och så hade jag världens m-värk också :/ Kul, NOT! Sen så fick jag liv i kjell typ vid halv 12 eller nåt. Sen åt vi lite sen gick vi ut och kollade på en film han hade laddat ner, Year one hette den. Asså visst den va väl kul ibland men den va rätt förvirrande.

Vid kvart i två så skulle jag gå till bussen men kjell skjutsade mig på sin cykel :D Skönt att slippa gå i mina pumps. Men min röv gjorde jätte ont sen för att kanten på pakethålleren va jätte vassa ^^ Sen när vi kom till busshållsplatsen så va det 20 minuter kvar tills bussen skulle komma så vi stod o prata o skratta :D När jag kom till stan kände jag att jag va jätte sugen på choklad så jag köpte marabou, o asså när jag väl åt det så kände jag att det inte alls va gott :/ Men men inte ofta jag äter godis så :)

På bussen till vingåker så träffade jag Malin :) Det va ju lite kul att sitta o snacka med nån på bussen. Hhaa höll på att garva ihjäl mig när hon satt och smuttade på sin cola, då satt det en kille framför henne o typ glodde på henne xD Såg så himla kul ut. Neeh har ingen aning om vad jag ska göra idag :/

PussPuss

/Fiia


Haha Kjell o jag satt o kollade på Bumbibjörnarna igår ^^


Min rygg va jättetorr så Kjell fick smörja den :D Fick massage på köpet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0