Bläääää

Godkväll :)

Usch nu har jag ätit. Eller usch kanske man inte ska säga det va gott men kände mig redan mätt innan jag började äta ^^ Tog en promenad med min bror innan maten. Asså älskar vädret <3 men sånt väder varar aldrig. Tror det skulle regna en skvätt imorgon :(

Imorgon hoppas jag att simone är tillbaka i skolan :) då det är vi 4 igen. Känns dom det va längesen alla vi va på samma ställe. Öhmm imorgon slutar jag 14.10 så himla sköööönt. Men tycker synd om dom som har matte B dom slutar 15.20 tror jag. Har faktiskt hållt mig vaken hela dagen idag, STOLT! Ska försöka sova tidigt ikväll men gissar jag rätt så kommer jag inte somna förns vid 00 i alla fall :/ Typiskt mig. Jag har verkligen sömnproblem, men tror det kan bero lite på att jag har lite ont i ryggen. Ligger aldrig skönt.

PussPuss

/Fiia

ASSÅ IBLAND HAR MAN ROLIGT ^^



 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0