Då har man övningskört!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jaah nu ligger ja i sängen o muttrar över min idiot rygg :/ måste verkligen te skolsyster i veckan. Jaja, övningskörde med pappa förut o det givk väl okej men mindre okej på endel ställen men man lär sog av sina misstag. Det va parkeringen som busade med mig xD Juste imorgon ska vi köpa en ny bil :) Den är inte ett dugg snygg men Fia säger att den är bra att övningsköra i för den passar till det. HAHA!

Öhm mitt lördagsgodis blev en knäckemacka o lite fil o flingor, duktigt att hålla sig från godis va? Eller asså ja äter knappt godis längre o jag försöker hålla mig ifrån det också men ja lyckas faktiskt. Hmm innan jag lägger mig så ska jag göra alla mina situps o grejer som ja håller på med, men det har faktiskt gett lite resultat så jag kommer fortsätta med ;) Neeh ska snart sussa tror jag för ja börjar känna att ja mår lite illa.

PussPuss

/Fiia


En sån tror jag fast röd xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0