Då var det gjort

Heej alla :)

Jaah om ni bara visste hur nervös jag va när jag körde med körskolan ^^ Asså det märktes på min körning också men det va en jätte bra lärare, Hon hette eller heter Anna och hon va verkligen trevlig :) Men om några lektioner så kommer jag för hoppningsvis köra bättre.

Jag hade mitt föredrag om citatet idag också och det gick faktiskt rätt bra :D Slapp få massa frågor av kicki och det hoppas jag är positivt. Lämnade in den lilla uppsatsen om "kommer du gifta dig" också :) Efter skolan följde jag med Natalie och Petra till körskolan och satt och gjorde såna där prov, haha fick först 46 sen fick jag 68 men det va bara för jag kom ihåg svaren. Måste plugga mer teori känner jag.

Men nu sitter jag och äter kycklingnudlar och kollar på Tyra show. MYS! Och mamma hade köpt hem chokladbollar GOTT!!! :) Nej nu har jag inget att skriva om.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0