Dagen!

Godnatt!

Asså skolan va såååå tråkig idag. Va verkligen sjukt trött. Idrotten va lite rolig, vi hade boxning men asså jag hatar dom där handskarna dom stinker SKIT! Efter skolan så va jag barnvakt o det gick kanon faktiskt, dom va jätte snälla och gulliga. Sen bakade jag. lovisa och linnea kladdkaka tills mamma kom och hälsade på oss lite. Sen vid 8 så åkte jag in till simone och vi satt och snackade lite men jag mådde lite illa o huvet bara snurrade så jag somnade xD Sorry flickor men ja mådde inte bra ^^

Nu är jag hemma och är faktiskt lite små trött fast jag typ sovit i 3 timmar hemma hos simone. Ska inte på nån 70-årsfest imorgon så jag ska planera in något annat istället men det icke vad. men det löser sig :)

PussPuss

/Fiia


Idrotten :)


Idrotten :)


Såå snygg <3 love you


Ungarna as garvade när dockan flög runt :)


Hahah snyggt ;)


Lovisa och Linnea <3


Kladdkakan ;)




<3<3


Sötnoos <3


Linnea åt godis istället för smet som tur va :)




Asså skulle va skönt att va barn :)


Färdig för att bli äten med lite vaniljglass till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0