Det regnar men inte män

Hejsaaaan!

Asså jag har inte vart ett enda trött idag, Ska nog förska somna halv 10 ikväll med :D Juste ska försöka installera körskoleskivan på datan sen ^^ försökte själv men det kom massa frågor som ja inte fattade så nisse får hjälpa mig att installera. Asså jag vill inte gå själv till körskolan :( vill ha nån jag känner att gå med. Får se hur det bli med det där dumma körkortet, känns så långt ifrån. Juste och GRATTIS Simone till körkortet <3 Hon sa att hon kanske ska hämta mig o lina i vingåker imorgon :D så himla kul att hon fixat det. Imorgon är det idrott sista lektionen. Gilllar inte det för man måste stressa för att hinna med bussen. Ajaa.

Tänkte ta en promenad men nu spöregnar det liksom så det känns meningslöst att gå ut i ett iskallt regn o frysa bara för att försöka bli smal ^^ Är fett sugen på nudlar men vi har inga hemma o jag är fattig som en gris. Får vänta på mat tills Nisse kommer hem :/ Ska försöka se om mammi vågar övningsköra lite med mig också.

PussPuss

/Fiia



Grattis Simone <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0