Det trodde ni inte va? ;)

Heeeeeej!

Eftersom mitt internet funkar så dåligt på mitt rum så får ja sitta nere i vardagsrummet. Hmm inte kul! Har världens huvudvärk asså! Dunkar som tusan. Och det blev inte bättre när halva klassen rök ihop och började typ bråka och skrika. HAHA xD vi satt precis innan o sa att vi va världens bästa klass, men alla har sina dagar. Öhm aah dagen va lång o tråkig. Efter skolan så gick jag o beställde körlektion på S-E ^^ herre min gud va nervös jag är. På måndag klockan 10.00 ska jag köra. NERVÖS!

När jag kom hem så va maten så gott som klar :) så himla skönt för jag behövde verkligen mat i magen. Ikväll ska jag försöka få lust att öppna körkortsboken och se om pappa kanske kan köra lite med mig.
Skriver mer sen om nåt itressant händer.

PussPuss

/Fiia




Min tid till körskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0