Det va det sjukaste på länge!

Godmorgon :)

Klockan ringde nio och jag blev nästan glad att den ringde för jag hade den sjukaste drömmen på lääänge xD Den va verklig med asså konstig som tusan. Aja somnade i alla fall vid hmm 12 kanske, tänkte sova tidigare men det va ju dirty dancing på tv :D

När jag vaknade så gick jag upp o stallde mig på vågen, asså visst det såg okej ut men det är som där sista kilona som inte går att få neeer! jag blir så irriterad. Visst om jag verkligen skulle anstränga mig ordentligt så skulle det väl kanske gå men jag vill inte gå ut och gå varje morgon, äta typ bara grönsaker o hålla på med alt det där ^^ Eller skulle vilja men jag har liksom inte tid till det, sen måste jag ju äa på det som bjuds här hemma för jag kan ju inte ställa mig o laga egen mat liksom xD

Jaah pappa ville inte köra in mig till stan idag så jag funderar på om jag faktiskt ska gå i till stan. Det går verkligen dåliga bussar på helgen :/ Nej nu ska jag in i duschen.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0