Ensam hemma

Heeejsan alla glada :)

Vaknade kl 9 av att mitt alarm ringde :P men jag orkade inte gå upp då :) sen vid 10 så ringde min mobil o då bestämde jag mig för att gå upp. Så jag började städa undan lite på rummet sen åt jag frulle med familjen. Nyss så drog mamma och dom iväg till Eskilstuna för att fira Anita, jag skulle faktiskt också velat följa med men det va inga andra ungdomar som skulle va där förutom Challe och sen skulle dom aknske komma hem sent så jag får ta o hälsa på nästa gång istället :)

Jag fick 2 uppdrag av mammi här hemma, dammsuga och fixa tvätten. Har nyss dammsugit och nu sitter jag och äter glass i sängen. Älskar den här glassen. MUMS! haha och kollar på barnkanalen gör jag. Det är nåt tecknat som ja kollade på när jag va liten :) Jag gillar barnkanalen ibland för dom visar sånt som gick på tv när jag va liten. programet heter varjar, häxor och jättar :)

Juste har inga pengar på mobilen om nån försöker sms:a så kan jag inte svara bara så ni vet, så om vi vill nåt så får ni ringa.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0