FREDAG <3

Godmorgon gott folk :)

Asså ni skulle sett mig imorse HAHA kunde knappt öppna ögonen, dom typ snurrade runt i huvet på mig när jag satte på tv:n xD Har inte vaknat en enda gång inatt så himla skööönt. Jag brukar inte ha svårt för att gå upp men idag va det faktiskt sjukt jobbigt. Om ca 20 minuter så ska jag gå till bussen BLÄÄ! Vi har idrott idag också asså det är inte nån rolig lektion idag, eller hah när är det roliga lektioner i skolan?

När jag kommer hem så drar Pappi och Fia till IKEA och jag ska va barnvakt <3 Får se om jah överlever.  Vet inte vad som händer ikväll men ska prata lite med brudarna om vi skulle hitta på något :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0