Freeedag idag ;)

Heeejsan!

Idag är det faktiskt fredag :) Både skönt och inte skönt för snart börjar praltiken och jag är jätte nervös, asså tänk så många mördare och våldtäksmän som sitter där. Fast det blir nog bra, har hört att jag ska få en snygg handledare som är typ 30 år xD

Nu har jag i alla fall fixat mig och snart ska jag ner och är frukost. Sen blire skola, efter skolan blir det hem sen ska jag in till stan igen. Har ju lovat emelie att sminka henne :) Sen så ska jag sitta i stan typ en timma och vänta på att kjell kommer med tåget, sen så hämtar hans mamma oss sen ska vi äta sen in till stan igen och ha kuuul :D Fast just nu känner jag mig inte taggad :/ Tror jag skulle va mer taggad om jag fick träffa mamma lite och va med dom och inte dra in till stan nästan direkt när man kom hem. Men blir nog bra.

PussPuss

/Fiia


Tror jag köpte den randiga tröjan i 8:an ^^ men kan ha den än :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0