Gick braaaa :D

Hey babes ;)

Nu har jag varit hemma ett bra tag :) Kom hem vid kvart i 7, asså usch va tråkigt det va att va i stan enda till kvart över sex idag. Skolan va okej idag men va väldigt trött och när det började närma sig slutet av dagen så började jag bli lite nervös för körlektionen klockan 17.00.

Vi slutade klockan 14 idag men ja va ju tvungen att stanna kvar i stan, kändes onödigt att åka hem o kanske bara va hemma i en halvtimma, men jag följde med emelie, emeli och petra till bussen, sen så gick jag till åhlens och där träffade jag Sofia Ni som vi säger i klassen och Carro S. Jag gick med dom lite sen så blev dom sugna på glass så vi gick och satte oss på sultans och prata om allt mellan himmel och jord :D Sen vid halv 4 så va Fia tvungen och gå så vi gick skilda vägar ^^

Jag gick till Fia (pappas tjej) på länsförsäkringar och satt där och glodde och åt lite fil och musli. Såg hur klockan tickade och jag blev bara mer och mer nervööös :) Men sen blev klockan kvart i 5 och det va dags ^^ Och vet ni? det gick faktiskt braaa! Så nu är jag nöjd.

Efter att jag ätit mat hemma så hade pappat handlat glass från glassbilen så jag fick en glass för det va jag värd :D Det va en jätte söt glass som såg ut som en gubbe med rosa rosett på glasshuvet. :D Sen när jag satt vid bordet så såg jag att mina skolfoton kommit. Haha klassfotot blev rätt bra men asså enskilda blev okej bra ^^ tycker jag liknar en gris lite faktiskt.


PussPuss

/Fiia


Söt glass va ;)


Lovisa och Linnea fick en varsin hemglasskeps ^^


Hahah Nöff Nöff xD


Älskar er klassen :) Ni är underbara allihoppa på olika sätt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått skolkatalogen?

2009-09-26 @ 18:10:28
Postat av: Sofia

Nej det är bara klassfotot :)

2009-09-27 @ 10:03:33
URL: http://nybergsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0