Gumörron :)

Hejsan svejsan!

Vaknade typ vid åtta av ingenting och kunde inte somna om :/ Asså det måste va nåt fel på mig för jag har verkligen svårt för att somna om. Jaja. Igår så gjorde jag o kjell inte så mycke, vi kollade typ på kändisdjungeln o aah sen kollade han på nån film han laddat ner på datan, men den söög så jag råkade somna. Hade typ pratat i sömnen och trott att hans hand va en fladdermus så jag låg och slog på hans hand tydligen xD

Klockan 2 nån gång så går min buss från sköldinge sedan vid 15.12 tror jag så går min buss från stan te vingåker :) Ska se om mammi kan övningsköra lite med mig sen för imorgon är det dags för min första körlektion med körskolan :O är sååå nervös kan jag lova er. Men ska visa mamma va mycket jag har lärt mig sen sist vi körde, Haha då va det jätte nära att jag skulle gosa med ett broräcke ^^

Aj just precis nu fick jag jätte ont i magen :/ o så har jag fått salt i ögat från mitt godis. Kännns som det här kommer bli min otursdag. Men nu ska jag lägga mig o gosa med kudden igen.

PussPuss

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0