Hahaha garvar ihjäl mig xD

Godeftermiddag

Asså har verkligen ingen ork i skolan, försöker fixa mig igenom allt som ska göras men är inte taggad för 5 öre. Det känn som man har samma sugiga lektioner hela tiden!! Höll typ på att somna på bussen hem, mitt huve dunkade verkligen :( stackars lilla mig. Men nu har jag fått i mig lite mat, så nu mår ja bättre. Lina va tillbaka till skolan idag, SAKNAT DIG! Och simone klarade uppkörningen och matilda lika så. Grattis sötnosar <3

Testade kläder förut till en fest i november, HOPPAS HOPPAS verkligen att den blir av, det skulle va så himla kul isåfall. Men tänker inte säga mer om den ;) Berättar lite mer sen när det närmar sig o är helt klart om den blir av. Hahah juste kollade nyss in en blogg xD asså shiit det är sjukt så dom ser ut dom där took blonderade, smala flickorna som har foundation på läpparna. Asså visst jag är blond men det är skillnad på blondiner och BLONDINER. Ni ska få se en rätt rolig grej.

PussPuss

/Fiia


Hon är på riktigt xD


Haha och det här är jag en gång när ja o emelie drev med fjortisarna
asså jag låtsas och hon är seriös, men asså ser man nån skillnad?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit jag såg inte att det var du !

2009-09-01 @ 17:50:11
URL: http://nattliv.devote.se
Postat av: MaaTtiass

HAH GAALET LIKA NI VA :O XD

2009-09-01 @ 20:14:45
Postat av: ellen

nii vad fan as lika på just dom korten ! (; haha

2009-09-01 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0