Ibland är det tillåtet

Hejsaan!

Sitter och är lite småirriterad på en lärare i skolan som va något dryg idag bara för att jag inte förstod vad hon menade. Asså hennes ton va inte trevlig när jag frågade saker jag inte förstod, så då tappade jag lusten att vara trevlig och hade typ samma ton som hon hade, men det fick man tydligen inte. Bara för att vi inte förstod vad det otydliga tanten menade så tyckte inte hon vi borde vara godkända i ämnet :/ är inte det lite sjukt? Man frågar om en sak man inte förstår och då får man det svaret. Asså hon kan ju slänga sig i väggen!!!

Började bli lite orolig för jag inte visste vart nisse var :/ så jag sms:ade mammi och frågade om hon visste det men då hade dom tydligen vart på samma möte, usch jag gillar inte när man inte säger till om man ska nånstans. Men nu va mamma och nisse i alla fall på väg hem :)

Ikväll ska jag försöööööka öppna teoriboken och plugga lite så jag kanske kan få mitt körkort nån gång. Kan ju säga att jag behöver plugga lite xD

PussPuss

/Fiia


Haha den här gjorde emelie till mig nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0