Jag har inte glömt bloggen!

Heeeej äntligen!

Har inte glömt att blogga har bara inte kunnat för internet har dampat sönder :@ eller så är det ja som har dampat. Skolan va sug tråkig asså!!! Men efter skolan gick jag till körskolan po fråga lite saker sen va det bara att vänta på bussen. Sen när ja kom hem va det typ mat sen så kolla ja lite på tv o försökte komma in på internet som va i stort sätt omöjligt. Men men nyss för ett tag sen så övningskörde jag med pappi, det gick sådär. Asså blir irriterad när ja inte lär mig!! Snart ska jag bädda ner mig under täcket o försöka blunda med mina söta ögon ;)

Juste har försökt spela in ett videoinlägg men det blir bara 13 sekunder :/ fattar inte va jag gör för fel. nån som vet?

PussPuss

/Fiia


Är inte Linnea sjukt het? xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0