Jag sa ju det!

Heejsan :)

Lite dålig uppdatering av mig, men jag har haft annat för mig :) Kom hem vid kvart i 4 sen åt jag en sväng och sen så vid 5 så kom pappa och vi skulle övningsköra. Början gick jätte dåligt och slutet gick jätte dåligt. Asså det går bra när jag väl är på vägen och kör rakt fram xD men när jag ska stanna och åka iväg igen o sånt så går det skit dåligt! Jag blir så arg på mig själv när jag göra fel. Pappa och jag rök ihop ordentligt men sen blev vi sams igen ^^ Men det blev ett väldans skrik där ett tag.

Imorgon klockan 10 ska jag ha körlektion o jag är jätte nervös nu när det gick så dåligt för mig :( jag blir så hispig när jag blir stressad. Jag sa ju att det skulle bli min otursdag idag! Men vi går väl hoppas att det går sådär i alla fall.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0