Jag vill bli en IDOL!

Heejsan!

Nu har jag läst en tredjedel av min teoribok, kanske skrev det föru? haha äsch har ett minne som en guldfisk, eller neeh kanske mer en haj ;) Har nyss kollat på IDOL och asså varför har inte jag nån underbart fin sångröst som alla bara vill höra? :( orättvist!!! Jag vill ju bli en IDOL! neej ska sluta tjata om mina idoldrömmar som aldrig kommer slå in ^^

Jag måste fixa ett jobb till jullovet asså!! Nån som vill ha mig jobba nånstans? :D Säg gärna till isåfall HAHA! Jag vill ha ett extrajobb men eftersom jag har så dåligt självförtroende så har jag så svårt att komma igång och hitta nåt jobb :( Tänker bara: Ingen vill ha mig, Jag kan inget och jag kommer bara göra fel. hallå mig själv kan du sluta se dig på ett sånt negativt sätt?! Kan jag börja tro på mig snälla! Neej nu retade jag upp mig själv. Hahah xD

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0