J*vla SKIT!

Heeeejsaaan!

Ahh övningskörde förut och det gick faktiskt inge vidare :( Först skulle jag backa ut hos nån som vi lämnade en moppe hos, o då fick jag motorstopp. Sen så när vi va på väg hem så skulle jag köra om en traktor men jag började fumla i bilen sen så när ja väl skulle köra om så kommer det en käring och kör om mig när ja är pä väg om!!!! Och bara för att jag har en övningskörnings skylt så ska alla köra om helt plötsligt. SÅ IRRITERANDE!

Imorgon: ska jag till skolan, sen ska jag hem med halv 3 sen ska jag vara barnvakt för pappi och Fia ska åka till IKEA. Sen på kvällen så ska jag kanske va med brudarna <3

Lördag: Ska jag kanske på 70-årsfest fast vet inte riktigt än. Sen på kvällen så ska vi brudar hem till simone och ha lite myskväll. Sen tar jag nattbussen till kjell :)

Söndag: åka hem från kjell. Övningsköra med mamma hoppas jag för på måndag har jag ju fått tid för körlektion. Jag är sjukt nervös.

Nej nu ska jag strax in i duschen och bli ren o fin sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng. Eller nej det ska jag nog inte direkt för jag såg att klockan bara var 19.40 xD Juste nu är jag starkt inne på att klippa lugg, fast hos frisör denna gång för ja ska nog försöka toppa mitt hår också fast jag inte vill :/ Simone va jätte duktig på att klippa min lugg förra sommaren men detta år får det bli hos frissan om jag ens vågar mig dit med mitt slitna hår. Lär ju inte ha nåt kvar när jag går ut därifrån.

PussPuss

/Fiia


Från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå till frissan! :)

2009-09-10 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0