Kycklingfilè, Currysås med ris ;)

Hejsan alla kära och okära!

Skolan idag va hemsk, tror vi behöver en klassfest snart för klassen börjar bli grinig ^^ Har haft huvudvärk typ hela dagen, och har det fortfarande :( Stackars mig! men vi fick sluta tidigare idag så vi hann med kvart över 3 bussen :D

När jag kom hem så åt jag upp det sista av kolan som jag gjorde igår :) mums. Eftersom jag sällan äter sötsaker så fick jag äta det idag. Nu har jag nyss marinerat kycklingfilén med min egna marinad som jag hittat på själv ;) sen har jag satt challe på att fixa riset. Det blir vildris min favorit! Sen ska jag fixa currysåsen och wokgrönsakerna ;) Mamma och Nisse kommer bli så glada när dom ser va fint vi gjort.

PussPuss

/Fiia


Haha ;)






Kommentarer
Postat av: Mamman

Det var supergott(och ingen disk kvar på bänken). Tack såå jättemycket, du får väldans gärna göra om det ;-)!

2009-09-18 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0