lyckad kväll igår :)

Heej :)

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid och det har jag inte nu heller egentligen ^^ men va gör man?
Jag hade jätte kul igår med kjell och alla man träffade. Drack några drinkar o nån cider och det va verkligen en lyckad kväll, rätt lugn och man träffa så många roliga :D Vi va först på san marino och där träffade jag Emelie Kasunic och Emelie Olsson eller träffade fler men det va väl dom som va mest sociala :) Emelie O och jag satt och snackade lite och skrattade, verkligen trevlig brutta det där. Emelie Kasunic skulle ha med mig upp och dansa hela tiden men haha jag är inte bra så sånt men herre gud vilken härlig människa hon är :) Efter san marino så gick vi till lilla fast det va för fullt så vi gick till picasso istället och där satt vi tills bussen gick :D TACK för den trevliga kvällen och först och främst KJELL :)<3

Idag skulle ju kjell bjuda mig på mat men både han och jag har blivit förkylda så vi skippade det. Vi ska sitta i stugan och äta för oss själva istället :D Nej nu måste jag gå :O

PussPuss

/Fiia


Hmm aah så såg man ut igår fast inte så sne men fick ingen bra bild.


Hmm fult men så ser jag ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0