men jaa va kuuuul!

Godkväll gott folk!

Jaah nu sitter jag här i min lilla säng o har nån konstig film som går på tv,  vet inte vad det är men den flög in en haj i fönstret :S Skumt! På 1:an är det dirty dancing, men har stet den så många ggr så jag orkar inte se den igen sen är det så ledsamt när man vet att han är död :( Men men, nu ska ni få höra vad jag gjort sen senaste inlägget: Jag har poppat popcorn, kollat idol, suttit vid datan, umgåtts lite med la familja och nu sitter jag i sängen. Vilken alldeles underbar fredag! NOT! Nu sitter jag och har stora funderingar på om det inte är lika bra att ta bort sminket o ta på myskläder o nästan krypa ner i sängen men inte sova :)

Stallde klockan på 9 så jag ska upp tidigt imorgon o duscha o sen försöka få pappa att övningsköra med mig in till stan imorgon för det går så dåliga bussar :/ Men han verkar inte ha så stor lust att hjälpa mig, men kanske kan gå in till stan :D 2 mil är väl inte sååå mycke?

Nej fy börjar känna mig kall och har jätte ont i magen :/ stackars mig asså, det är sjukt!

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0