Men trååk!

Heejsan!

Jaah nu sitter jag här och kollar på efterlyst, eller jag ligger nog faktiskt ner ^^ aja skit samma, asså shiit vad jag tycker det är tråkigt att sova!!! Jag kanske borde sova men det går inte för min kropp vill inte, sen så gör det as ont i min vad så jag kan inte slappna av :/

Imorgon klockan halv 9 kommer min klocka ringa och säga "Vakna nu lilla Fiia" eller neeh den kommer spela nån idiot trudilutt som man blir galen på ^^ men aja, klockan halv 10 så tar jag bussen till katrineholm :) För jag och emelie ska ju plugga. Sen så ska jag försöka hinna hem så jag kan övningsköra lite med pappi. Nej nu ska jag försöka koncentrera mig på tv:n.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0