Men uuuusch!

Godmorgon :)

Asså usch jag är sååå trött! Somnade innan 11 men vaknade vid 12 av att jag kom på att jag glömt sätta i mina örhängen så va tvungen att gå upp ur min varma säng o sätta i dom. Sen vaknade jag några gånger till. JOBBIGT! Klockan tio i sex så ringde min klocka o då gick jag raka vägen in till duschen och tvätta ur hårinpackningen :) Och nu sitter jag i sängen och är super trött och verkligen och då menar jag VERKLIGEN inte vill till skolan. Men tror vi har projektarbete och det är faktiskt lite kul :)Vet inte när vi slutar idag men tror vi går länge :( JAG VILL HA HELG!

Juste hörde på nyheterna att Patrick Swayze har avlidit :/ Ni vet han som va med i dirty dancing. Men det va nog skönare att få flyga iväg än att lida. Sov gott föralltid!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0