NERVÖS!!

Godmorgon!

Asså jag har verkligen inte kunnat sova inatt :/ Har bara legat o tänkt på den där dumma körlektionen, jag lovar det kommer gå dåligt :( Vet att man ska försöka ha en positiv inställning och jag vill skaffa körkort nån gång men jag är så osäker på mig själv så det kommer ju gå dåligt. Buhuuu jag har jätte ont i magen för att jag är så nervös.

Aja på svenskan ska jag stå och prata om ett citat i 2 minuter, HERREGUD ett citat. Hur ska man kunna snacka om ett citat i 2 minuter? Men men får väl se hur det går jag tror inte det heller kommer bli så bra. Efter skolan ska Emelie och jag sitta kvar och plugga lite för vi slutar klockan ett men våran buss går inte förns vid halv 3, något irriterande. Nej usch det här är inte min dag :(

PussPuss

/Fiia




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte snygg när ska du fatta?!

2009-09-15 @ 16:59:15
Postat av: MOOOOOOOOOA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DEJ ;O

2009-09-15 @ 17:22:25
Postat av: Emil

hon har alltid varit snygg och kommer alltid vara de... de enda du är... är en liten mes som inte vågar stå för vad du tycker de är Moget Tycker jag...

2009-09-15 @ 18:37:44
Postat av: David

Jag tycker att du är skitsnygg :)

2009-09-16 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0