Nyduschad och nybäddat<3

Heeej igen :)

Nu har jag duschat, det va såå skönt kände att jag behövde det asså inte att jag luktade men har haft en jobbig dag bara :) Det är typ massa små blodprickar på mina ben haha ^^ brukar aldrig raka mig så jag blöder men asså det va en dålig rakhyvel. Nu ska jag snart smörja in mig och lägga mig. Älskar min salva till ansiktet den är jätte bra men finns inte i sverige.  Fick den av nisse från när han va i island. Den heter Blue Lagoon och den är jätte braaaa :) Har även ansiktsmask i samma märke.

Asså jag skulle vilja ha en ny morgonrock för den jag har nu är typ ifrån 7:an eller nåt och den är turkos med blå hjärtan det är liksom inte min grej. Jag vill ha en ROSA <3 Men nu har jag ingen rosa morgonrock men tomten kanske kommer med en :D

PussPuss

/Fiia




Syns ju inte så bra men det är i alla fall min älskade salva :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0