Onsdag!

Godmorgon!

Nu är det mitten av veckan och bara 2 dagar kvar tills helg och det gillas skarpt! När jag vaknade imorse så kändes det som jag fortfarande sov :/ Asså mitt rum är soom en bastu, det blir äckligt varmt här inne. Men drömde att jag och emelie sökte till IDOL och vi gick vidare ^^ Haha så busiga drömmar man kan ha ibland.

Usch idag har vi tråklektioner. Handledning 2 timmar och samhällskunskap 2 timmar. BLÄÄ! Och klockan 17 ska jag ha en körlektion, usch börjar bli nervös igen :( Inte så konstigt så dåligt det gick förra ggn. Juste idag ska vi försöka få tag på våra praktikplatser för det går tydligen inte att skicka mejl till våran skolmejl :S

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0