Övningskört och det gick KANON!

Hejsan alla mina vänner!

Nu är det såhär att jag va nyss ute med min pappi och körde lite i bilen :) Och det gick faktiskt kanonbra! Känner mig taggad till att fixa körkort nuuuu! Ska nog försöka installera den där skivan imorgon istället för att det känns bara onödigt att sitta o trixa med det nu på kvällen. Haha imorgon ska jag ju ute med flickorna och pappa tyckte inte jag skulle dricka så mycke så jag inte kan övningsköra :) men han kan va lugn jag har knappt några pengar.

Asså känner mig mätt fast jag bara åt lite nudlar typ vid 17. knäppt. Men varför äta i onödan? Satte nyss på tv:n sen ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna hmm städa i sängen o sen krypa ner o FÖRSÖKA sussa en sväng tills klockan ringer imorgonbitti.

PussPuss

/Fiia



P.S. Ska jag fortsätta med mina videoinlägg eller ska jag lägga ner det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt ;D

2009-09-03 @ 21:04:20
URL: http://nattliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0