Promenix helt ensamen

Goddag!

Nu sitter jag i sängen och har mtv står och går på tv:n. Gick ut och gick en halvtimma, egentligen ville jag gå en långpromenad men det är så tråkigt när man går själv :/ Aja ska nog gå ut och gå en sväng igen ikväll för det va så skönt att va ute och gå :) Haha när jag va ute och gick så gick jag förbi vidåker (högstadiet) och alla took glodde, asså herregud har som aldrig sett en blondin ta en promenad eller vad? Småungar som ser ut som typ 8 som går bakom buskarna och röker ^^ hahaha det ser så roligt ut.

Den här dagen känner jag för att inte äta nåt, har så ont i magen :( Blää kommer bara må illa om jag äter mat, men äta bör man annars dör man så måste väl få i mig lite i alla fall.

PussPuss

/Fiia


Såhär såg jag ut när jag tog min härliga promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0