Röda läppar och röda skor

Godmorgon!

Har sovit rätt dåligt inatt asså, är en aning trött. JAG VILL SOVA! eller aah nu börjar jag ju bli pigg. Jaja men öhm snart ska jag gå till bussen. Får åka själv från vingåker idag för Lina sover hos martin men emelie ska hoppa på i baggetorp så jag ska paxa plats till henne ;)

Idag har jag mina svarta leggings, vit skjorta och inte så värst sminkad :) helt knäppt jag brukar sminka mig rätt mycke med typ ögonskugga och kajal och sånt men idag har jag inte det. Fast jag har faktiskt rött läppstift för att få lite färg i ansiktet sen ska jag ha mina röda skor ;) Nej nu måste jag ner o klä på mig.

PussPuss

/Fiia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0