Skola och övningskörning ;)

Heeejsan!

Hann tyvärr inte skriva nåt imorse för jag hade lite panik över vad jag skulle ha på mig ^^ Va till och med så stressad att jag stod och stekte pytt i panna i underkläder, HAHA! Neeh men kom iväg tillslut. Så och emelie tog bussen in te stan och pluggade lite på vårat projektarbete, hmmm vi kom nog inte framåt i arbetet sååå mycke direkt men lite :D Sen så gick vi till Åkes skor och kollade lite, Hittade ett par sjukt snygga skor (med klack), men 500 är för mycket för mig och jag måsteeeeee köpa platta skor, har bara högklackat.

Men sen så kom pappa till stan och jag fick övningsköra hem :D Emelie åkte med så vi släppte av henne i baggetorp och asså det gick jätte bra att köra idag :) vi körde typ 2 timmar idag tror jag. Ahh och nu är jag hemma och har sjukt tråkigt. Har ätit upp mitt sista godis. BLÄÄÄ! Jag skulle sålt det på tradera eller nåt istället ^^

har noll planer inför dagen :( Tråååk! Vill sola så man får liite färg men vågar tusan inte för jag har aldrig solat solarium + att jag har cellskräck.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0