Skön dag!

Heejsan!

Jaah asså jag börjar ju inte praktiken förns imorgon så jag av ju ledig idag med. Låg typ i sängen till halv 2, asså hade ju vart utte och så och jag vaknade rätt tidigt men aah sen så frågade emelie om jag ville med in till stan och det tyckte jag lät lysande. Hon skulle köpa några grejer sen så skulle hon sola, jag vågade inte riktigt sen så ville jag inte gå osminkad på stan typ ^^ Men ajaa jag satt där inne i solaret medans emelie solade :) det va så trevligt så. Sen drog vi till bussen, vi hann precis som tur va annar skulle vi fått sitta i stan en timma. Sen så när emelie gick av så började jag garva lite för jag såg att emelie hade setat på en kaka xD haha!

När jag kom hem så fråga jag Challe om han ville med till ica för jag ville köpa en slags vitamindryck som jag ville ha i stan men köpte den inte. Men fanns den på ICA? neeeej det klart den inte gjorde så vi gick till konsum, Och fanns den på Konsum? NEEEj det klart den inte gjode. Så jag blev as grinig så vi gick hem :) Och nu sitter jag här i mitt väldigt ostädade rum och gör inget alls.

PussPuss

/Fiia


Där inne ligger Ho :)


Haha trevligt emelie, Trevligt xD


Och såhär såg man ut denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0