Snart är det dags

Heejsan :)

Tänkte leta upp min svarta kappa istället för att ha min skinnjacka för det är så fult när man har klänning, eller i alla fall till den här klänningen. Så jag gick upp på vinden men hittade inte min kappa, men hittade en kappa som mamma hade när hon va ung :) eller nåt. Tyckte den va as häftig så jag tog ner den och testade den o den satt perfekt, enda felet va att den är från den äldre tiden då man hade axelvaddar ^^ så jag ringde mamma o frågade om jag fick låna hennes jacka o om jag fick sprätta bort axelvaddarna o det fick jag :) Den är svart med typ som lackfickor :D Folk kommer nog kolla lite men ja tycker i alla fall det är snyggt och det är ju det som räknas ;)

Lina ska till martin så jag får sällskap typ hela vägen :) SKÖÖNT! Hahah sitter faktiskt med kappan, hasduk och skorna på mig redan för att jag testade det nyss men asså det är en halvtimma kvar tills bussen kommer ^^ men skitsamma. Hoppas ni får det bra!

PussPuss

/Fiia






Haha mitt huve ser as big ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0