Snart lägg dags!

Hejsaan!

Tårtan va sååååå god. Haha jag har ju varit allergisk mot ägg typ hela mitt liv men nu har jag börjat kunna äta lite saker som innehåller ägg så jag tycker det är skitballt att kunna äta tårta och sånt ^^ haha det där lät sjukt töntigt men aah, om man vart allergisk mot något hela sitt liv och plötsligt tål det så fattar man va jag snackar om. Hela familjen satt runt bordet och sjöng vi gratulerar, fattar inte varför vi sjöng den det ska väl ja den där vanliga födelsedagslåten? men men när vi hade sjungit klart sa pappa att det va det mest hemska han hört xD

Vid kvart över 7 så tog jag en promenad, det va såå skönt :D det blåste väldigt mycket men det va bara skönt. När jag kom hem så åt jag lite yogurt och sen va det idol-dags :) Älskar det såååå mycke, är nog bara för att jag själv vill bli en ^^ Haha neej nu är jag igång med mina drömmar igen.

Och jag är så taggad på att flytta till ystad nu :) Sitter och snackar med Johanna som jag träffade i Ystad. Så mysig människa det där. Åhhh asså vingåker är en jätte mysig stad om man är småbarnsfamilj eller äldre men att va en ungdom här är inte så kul. Jag hoppas jag har kontakt med Johanna när jag flyttat ner, hon är en grymt härlig människa :D

På fredag ska jag va med lina, emelie och simone en stund innan jag ska ut. Då har jag lovat emelie att jag ska sminka henne ^^ asså dom säger att jag är bra på att sminka men asså när hon skickar en bild på en sminkning som ett proffs gjort så känner jag, men shiit ska jag försöka göra den här sminkningen, tror faktiskt inte jag är så bra ^^ Men ska kolla upp lite färger o sånt så emelie blir nöjd :D


Pappas fina tårta :)






Här är sminkningen som emelie beställt ^^ få se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0