Sofia Är Normal Igen!

Godkväll

Nu börjar klockan närma sig halv 6 och min mage skriker efter mat. Men måste vänta tills nisse kommer hem :( Skolan va jätte seg idag. BLÄÄ! Fast nu va ju alla 4 blondiner samlade på samma ställe igen <3 (jag, emelie,
lina och simone). Hahha stina tyckte jag skulle göra fler videoinlägg för jag såg så fjantig ut förmodar jag, hahhaha men vi får väl se ;) Gillar mitt senaste inäll skarpt och jag vet att ni också gillar det. På rasten i skolan så började några av oss tjejer i klassen snacka om att gå på krogen ihop på fredag :D Lockande men har ju inga pengar. Så himla irriterande :'( jag vill ju så himla nedrans mycke!!! Ajaa ikväll får vi se om det blir nån promenad, är inte direkt taggad.

PussPuss

/Fiia


Hahah vi fick sy knappar i skolan ^^ ibland är ju barbro lite rolig faktiskt


Emelies knapp :)




Mina blondiner <3


En till av mina blondiner <3


Anna, Barbroooo och johanna ;)


Tihihi ;)


Äntligen påväg hem :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0