Sorry alla snygga och fula!

Godkväll

Har övningskört och det börjar faktiskt gå bra nu även fast pappa tycker att jag är dålig på endel saker men herregud tat lugnt jag lär mig :) Blir bara mer o mer taggad att ta körkort för varje gång och idag körde jag den röda golfen :D ÄLSKAR DEN! Och det är troligtvis den bilen jag kommer få ha o köra runt i sen. Visst den är lite rostig o så men sköna säten. Nu är den röd och inte rosa som jag skulle vilja men röd är ju kusin med rosa så det får duga ;)

Imorgon är det måndag som dom flesta faktiskt vet och då börjar en ny härliiig skolvecka med nya uppgifter och emelie och jag ska fortsätta med vårat älskade projektarbete. MUMS! Neh men det kommer nog gå bättre nu för vi har bytt ämne och vi kommer komma på så mycke saker ;) Tänk er emelie och jag slå ihop våra kloka skallen. Ni kommer bli ÄGDA! Öhm aah det va väl det ungefär :)

PussPuss

/Fiia


Emelie och jag är bara såååå snygga ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tror på det här ämnet nu på riktigt. hihi <3

2009-09-06 @ 21:40:04
URL: http://pumpamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0